niedziela, 1 września 2013

Red Orchid: Prolog

Tytuł: Red Orchid
Autor: Nyuxoxo
Rozdział: 0(prolog)-?
Długość: 335 słów
Paring: Niespodzianka
Rodzaj: fluff, angst, romantic, komedia etc.
Uwagi: Możliwe wystąpienie przekleństw.



░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░


Pieniądze, pieniądze. Świat jest pełen pieniędzy. Zamknęłam się w ich kręgu. Czym jest teraz mój umysł? 
Nigdy nie miałam ich dużo, zawsze pragnęłam mieć ich miliony. No i teraz mam. Może nie miliony, ale i tak pokaźną sumkę. Mieszkam w luksusowym apartamencie, pełnym drogiego sprzętu, storczyków... Kocham storczyki. Są piękne, delikatne i pachną... Pachną jak moja mama. Ona też je kochała. Czy to, dlatego, że też kojarzyły jej się z jej matką? Nie wiem, nigdy nie zdążyłam jej się o to spytać - zmarła jak miałam 5 lat. 
Było późno, pewnie już po północy, do naszego mieszkania zaczął się ktoś dobijać. Jeden mężczyzna? Dwóch? Pięciu? Może nawet dziesięciu. Moja mama im w końcu otworzyła. Był wśród nich mój tatuś. Wtedy był moim tatusiem. Teraz, kim jest? Nie chce o nim myśleć jak o kimś wtedy mi najbliższym. On ją wtedy zabił. Kazali mu, ale to nie zmienia faktu, że zabił ją z zimną krwią. Patrzył na nią jakby nigdy jej nie znał, a przecież kochał ją, prawda? Byli ze sobą małżeństwem już 7 lat, szczęśliwych 7 lat. Zawsze byli ze sobą tacy szczęśliwi. Wyobrażałam sobie, że jak dorosnę to ze swoim mężem też będę taka szczęśliwa, będziemy mieli trójkę ślicznych dzieci. Więc dlaczego on ją tak po prostu zabił? Strzelił jej prosto w serce, a ona upadła na storczyki, które dzień wcześniej kupił jej mąż. Po chwili to już nie były białe storczyki, ani nawet różowe, były czerwone, przesiąknięte krwią, jej krwią. 
Co się stało z moim "tatusiem"? Tamci mężczyźni wyciągnęli go z mieszkania. Było słychać głosy: 
-Ciebie też to czeka.
Po chwili usłyszałam na dworze strzały, wiedziałam, że go zastrzelili. Oboje umarli przez to, że mieli długi. Ojciec brał pożyczki od mafii, nie spłacał ich, nie miał, z czego, więc tamci wyciągnęli konsekwencje.
W tamtym dniu obiecałam sobie, że jak dorosnę będę bogata, będzie mnie stać na wszystko, czego będę chciała. Znajdę sobie dobrze płatną prace i nigdy nie będę mieć długów jak moi rodzice. I znalazłam prace. Bardzo dobrze płatną prace. W mafii.

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Witam was wszystkich bardzo, bardzo serdecznie na blogu Affection Shock! Blogu poświęconemu fanfiction o gwiazdach k-popu. Jest to mój pierwszy taki blog i pierwsza próba pisania przeze mnie jakichkolwiek opowiadań, więc liczę na waszą wyrozumiałość oraz szczere opinie! :) Mam nadzieję, że znajdzie się, chociaż kilka osób, które będą miały ochotę przeczytać te opowiadania. Na pierwszy ogień idzie opowiadanie "Red Orchid". Szczegóły wkrótce!

3 komentarze:

  1. Witaj~ Może zacznę od tego, że pierwszy raz spotykam się z opowiadaniem FF K-pop, które nie jest yaoi ^.^ Brawa dla Ciebie! Nie powiem, prologiem zachęciłaś mnie do czytania, choć nie lubię takich ckliwych gadek, o śmierci rodziców. Wybacz. Może gdybym sama ich straciła i to w tak bestialski sposób, zaczęłabym bardziej doceniać wspominanie o nich w taki sposób? Nie wiem i chyba nie chce wiedzieć, bo, koniec końców, bardzo ich kocham. Znalazłam kilka powtórzeń, literówek i, bodajże dwa błędy interpunkcyjne. Co się tyczy wyglądu, całkiem ciekawy, choć nieco pstrokaty O.O Przyjrzałam się nagłówkowi i jedyne co mówiłam to: "O! Lay! Kai~ O! Jakaś laska! Suho, co ty tu robisz?! Yixing *.* Czy to jest Taeminni? XingXing (tu dostaje spazmów). Znowu jakaś dziewucha -.-" Unicorn." Potem luknęłam na bohaterów i mam nadzieję, że Xing będzie głównym bohaterem, bo to mój bias w Exo~

    Cóż tu jeszcze napisać? Zapowiada się ciekawie, a motyw z mafią mnie zachęcił. Pozostaje czekać na pierwszy rozdział.

    Pozdrawiam.

    Nee-chan

    P.S. Możesz dodać obserwatorów, bo, zając mój zajebisty talent, zgubię adres Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz! :) Obserwatorzy już dodani :) Zupełnie o tym zapomniałam :p Mam dla Ciebie dobrą wiadomość - ff postaram się podtrzymać w komediowym nastroju :)

      Pozdrawiam i zachęcam do wyczekiwania Part 1! <3

      Usuń
  2. Oo! Bardzo ciekawy ff. Jara mnie, że są tutaj moi kochani chłopcy z exo. Mimo że rzadko kiedy czytam opowiadania, które nie są yaoi, to to chętnie przeczytam. Wiesz czemu? Mam coś takiego, że opowiadanie musi mnie zaciekawić już samym początkiem. Jeżeli tak się nie stanie, po prostu zwyczajnie tego nie czytam. W Twoim przypadku, mimo że może motyw rodziny i mafii jest dość oklepany, to bardzo chętnie przeczytam. Moim zdaniem jeżeli nawet bardzo popularne tematy ff są napisane ciekawym językiem, to warto się na nich zatrzymać. ^^
    Sama jestem zwolenniczką oklepanych tematów na ficki, więc piąteczka! <3
    Także w Twoim przypadku jestem sto procent na tak, dodaję Cię do linków u siebie, obserwuję i czekam na kolejny part tego opowiadania.

    Pozdrawiam Cię, Krisu. *:

    yaoi-kpop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń